Aku buat blog sekadar suka-suka.. dari suka-suka, aku buat tempat untuk aku luahkan perasaan yang mana aku tak boleh nak luah kat siapa-siapa.. jadi macam-macam yang aku luahkan.. kalau ada terasa dengan kata-kata aku.. aku menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf.. tapi aku berhak meluahkan apa yang aku rasa jadi korang tak boleh nak judge aku.. ;)

Thursday, May 27, 2010

Tak sabar nak tunggu esok..

Sebab esok cuti.. heheheheh.. nak cuci baju aku dalm baldi yang penuh menimbun tuh. bukan pe, aku diserang demam beberapa hari ni tadi, dan tak bleh la bermain ngan air. huh! alasan kan?? haha.. lantak la.. bukan nyer baju korang pun, baju aku sendiri.. hahahahahahaha... malam nin nak kuar, tapi jadi ke tak ye? hurm.. tunggu si dia datang amik la.. huhu..

3 apa cer!!:

cik cu cah said...

tlg basuh bj aku skali.hehheee

Aima.. said...

baju ko? boleh tapi aku cuci ngan air longkang je la.. hehehehe....

Aima.. said...
This comment has been removed by the author.

Tak sabar nak tunggu esok..

Sebab esok cuti.. heheheheh.. nak cuci baju aku dalm baldi yang penuh menimbun tuh. bukan pe, aku diserang demam beberapa hari ni tadi, dan tak bleh la bermain ngan air. huh! alasan kan?? haha.. lantak la.. bukan nyer baju korang pun, baju aku sendiri.. hahahahahahaha... malam nin nak kuar, tapi jadi ke tak ye? hurm.. tunggu si dia datang amik la.. huhu..