Aku buat blog sekadar suka-suka.. dari suka-suka, aku buat tempat untuk aku luahkan perasaan yang mana aku tak boleh nak luah kat siapa-siapa.. jadi macam-macam yang aku luahkan.. kalau ada terasa dengan kata-kata aku.. aku menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf.. tapi aku berhak meluahkan apa yang aku rasa jadi korang tak boleh nak judge aku.. ;)

Tuesday, May 25, 2010

Aku rindu..

Aku rindu sape ye? hurm.. aku rindu kamu.. kamu yang merinduiku.. aku rindu rumah, rindu emak dah bapak ku.. adik2.. dan anak buah.. kenapa semakin meningkatnya umur, semakin itu aku rasa jauh sekali dari mereka.. aku tidak selesa tinggal di bumi semenanjung ini.. aku mau sarawak... peduli pa orng nak cakap, aku kolot ke, aku kuno ke.. lantak la.. aku adalah diriku.. bukan orang lain.. aku suka tinggal di rumah.. walaupun rumah aku kecik.. hnaya ada 4 bilk yang menampung bilangan ahli keluarga ku yang ramai, tapi aku bahagia.. berkongsi kasih sayang, walaupun adakalanya persengketaan berlaku, tapi dari sengketa itu lah merapatkan hubungan kami sekeluarga.. aku bersyukur kerana dilahirkan dalam keluarga ini.. oopss.. air mata dah meleleh dah.. aku rinduuuuuu.... :'(

4 apa cer!!:

shahirah khairi said...

rindu rumah jugak~T_T

Aima.. said...

huuuhuhuh..~~~

young heart said...

sama la kita tok eh...waaaa...bagus ktk, lekak 3p alu blt swk...kmk sik balit.....waaaaaaaa......

Aima.. said...

mas, o tedah.. juh masok lam luggage kmk.. hahahhah

Aku rindu..

Aku rindu sape ye? hurm.. aku rindu kamu.. kamu yang merinduiku.. aku rindu rumah, rindu emak dah bapak ku.. adik2.. dan anak buah.. kenapa semakin meningkatnya umur, semakin itu aku rasa jauh sekali dari mereka.. aku tidak selesa tinggal di bumi semenanjung ini.. aku mau sarawak... peduli pa orng nak cakap, aku kolot ke, aku kuno ke.. lantak la.. aku adalah diriku.. bukan orang lain.. aku suka tinggal di rumah.. walaupun rumah aku kecik.. hnaya ada 4 bilk yang menampung bilangan ahli keluarga ku yang ramai, tapi aku bahagia.. berkongsi kasih sayang, walaupun adakalanya persengketaan berlaku, tapi dari sengketa itu lah merapatkan hubungan kami sekeluarga.. aku bersyukur kerana dilahirkan dalam keluarga ini.. oopss.. air mata dah meleleh dah.. aku rinduuuuuu.... :'(