Aku buat blog sekadar suka-suka.. dari suka-suka, aku buat tempat untuk aku luahkan perasaan yang mana aku tak boleh nak luah kat siapa-siapa.. jadi macam-macam yang aku luahkan.. kalau ada terasa dengan kata-kata aku.. aku menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf.. tapi aku berhak meluahkan apa yang aku rasa jadi korang tak boleh nak judge aku.. ;)

Tuesday, May 25, 2010

baru baik dari demam.. huhuhu..

semalam aku dapat MC dari MA.. setelah 2 hari menderita kerana demam, batuk, sakit tekak, dan selesema.. huhu.. hari ini, return back n tgk muka Kelvin balik.. huhu.. aku rindu rumah...!! tak sabar nak balik... SARAWAK Tanah Airku..

0 apa cer!!:

baru baik dari demam.. huhuhu..

semalam aku dapat MC dari MA.. setelah 2 hari menderita kerana demam, batuk, sakit tekak, dan selesema.. huhu.. hari ini, return back n tgk muka Kelvin balik.. huhu.. aku rindu rumah...!! tak sabar nak balik... SARAWAK Tanah Airku..