Aku buat blog sekadar suka-suka.. dari suka-suka, aku buat tempat untuk aku luahkan perasaan yang mana aku tak boleh nak luah kat siapa-siapa.. jadi macam-macam yang aku luahkan.. kalau ada terasa dengan kata-kata aku.. aku menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf.. tapi aku berhak meluahkan apa yang aku rasa jadi korang tak boleh nak judge aku.. ;)

Thursday, September 18, 2008

Aku pengumpul tin kosong......

huhuhuhu... plik??? hmmm tapi benar.. kih3.. tu la hobi aku sekarang ni.. suke kumpul tin.. hobi ke?? kumpul tin kosong plak tu?? nak buat ape ngan tin kosong tu??? kih3.. sebenarnya, aku ni kumpul tin saje2 je.. kumpul banyak2 lepas tu jual.. hehehe.. setakat ni adala dalam 2 kilo lebih kot aku nye tin.. penuh blik aku ngan tin nih.. semut pun banyak, sekali pandang mcam pusat pengumpulan bahan kitar semula lak.. ape tak nye bwah katil, tepi meja, sangkut kat almari.. punuh ngan bungkusan tin2 kosong yang dah di kemek.. mesti roomate aku ni bngang tgk.. yang dalam baldi tu pun aku lum kemek kan lagi.. dah penuh dah satu baldi sampai jatuh kat atas lantai.. huhuhu.. sorry my roomate..nanti aku bersihkan n simpan.. kih3.. tak sabar nak jual tin2 tu sume hujung sem nih.. brapa sangt la yang aku dpat kalo nak dibanding kan dgn kesungguhan n titik peluh aku kumpul tin ni.. dngn perasaan yang tak malu nye menyelongkar tong sampah yang ade kat level aku ni, bukan stakat tu je, kat tepi2 jalan, kat atas2 meja kat kantin IKA ( nama kantin kat uitm).. huhu.. sume orng tgk aku semacam jer.. aku duli ape.. lantak aku la.. dari bersepah, berselerak n sakit mata memandang, lebih baik aku amik n kumpul dapat juga aku berbakti ngan alam sekitar.. kihhh3.. tol tak?????

3 apa cer!!:

nafisz. said...

hee..
ok la tu.
lantak la org nk ckp ape.
sbb at least, ade usaha utk recycle.
huu.:P

Aima.. said...

he3..tol3..thnks for supports me...

Hangz said...

Patut cam penah nampak jak minah tok kat tapak pelupusan sampah tgh mencarik tin kosong kei dijual kat tokey cina...kawu duhal.

Hehe guro jak.boh amik ati.
Camat ari raye maap zahir batin

Aku pengumpul tin kosong......

huhuhuhu... plik??? hmmm tapi benar.. kih3.. tu la hobi aku sekarang ni.. suke kumpul tin.. hobi ke?? kumpul tin kosong plak tu?? nak buat ape ngan tin kosong tu??? kih3.. sebenarnya, aku ni kumpul tin saje2 je.. kumpul banyak2 lepas tu jual.. hehehe.. setakat ni adala dalam 2 kilo lebih kot aku nye tin.. penuh blik aku ngan tin nih.. semut pun banyak, sekali pandang mcam pusat pengumpulan bahan kitar semula lak.. ape tak nye bwah katil, tepi meja, sangkut kat almari.. punuh ngan bungkusan tin2 kosong yang dah di kemek.. mesti roomate aku ni bngang tgk.. yang dalam baldi tu pun aku lum kemek kan lagi.. dah penuh dah satu baldi sampai jatuh kat atas lantai.. huhuhu.. sorry my roomate..nanti aku bersihkan n simpan.. kih3.. tak sabar nak jual tin2 tu sume hujung sem nih.. brapa sangt la yang aku dpat kalo nak dibanding kan dgn kesungguhan n titik peluh aku kumpul tin ni.. dngn perasaan yang tak malu nye menyelongkar tong sampah yang ade kat level aku ni, bukan stakat tu je, kat tepi2 jalan, kat atas2 meja kat kantin IKA ( nama kantin kat uitm).. huhu.. sume orng tgk aku semacam jer.. aku duli ape.. lantak aku la.. dari bersepah, berselerak n sakit mata memandang, lebih baik aku amik n kumpul dapat juga aku berbakti ngan alam sekitar.. kihhh3.. tol tak?????