Aku buat blog sekadar suka-suka.. dari suka-suka, aku buat tempat untuk aku luahkan perasaan yang mana aku tak boleh nak luah kat siapa-siapa.. jadi macam-macam yang aku luahkan.. kalau ada terasa dengan kata-kata aku.. aku menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf.. tapi aku berhak meluahkan apa yang aku rasa jadi korang tak boleh nak judge aku.. ;)

Monday, June 7, 2010

aduh..... pening sudah kepala aku...

huhuhuh.... macam bus express.. tak.. tak..tak.. mcam bullet train plak tutor ni ajar.. pening sudah kepala aku.. dah la fully english.. lagi la pening kepala aku.. bukan sebab tak paham.. sebab die tak berhenti cakap.. asyik ckap je.. huhuhhu.. rasa nak muntah je.. OMG.. please la.. i need a fresh air..

0 apa cer!!:

aduh..... pening sudah kepala aku...

huhuhuh.... macam bus express.. tak.. tak..tak.. mcam bullet train plak tutor ni ajar.. pening sudah kepala aku.. dah la fully english.. lagi la pening kepala aku.. bukan sebab tak paham.. sebab die tak berhenti cakap.. asyik ckap je.. huhuhhu.. rasa nak muntah je.. OMG.. please la.. i need a fresh air..