Aku buat blog sekadar suka-suka.. dari suka-suka, aku buat tempat untuk aku luahkan perasaan yang mana aku tak boleh nak luah kat siapa-siapa.. jadi macam-macam yang aku luahkan.. kalau ada terasa dengan kata-kata aku.. aku menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf.. tapi aku berhak meluahkan apa yang aku rasa jadi korang tak boleh nak judge aku.. ;)

Monday, November 7, 2011

Ngator Belog


huhuhuh... dari tadik ngator belog tok.. masih juak sik puas ati.. huhuhuh.. refer belog orang lain carik idea... kachak2 jak belog orang.. atang belog aku tek.. adoyai... huhuhu.. sikpa.. ator sikit2.. huhuhuhu.. apa yang penting? kerjesama.. aik.. kerjesama??? betul tuk.. otak dan kreativiti mesti bkerjesama.. hahahahah... biol dah tok.. sik tdo semalam2.. kelak da masa, bok ngepost udik.. huhuhu.. daaa.. for now!!!

0 apa cer!!:

Ngator Belog


huhuhuh... dari tadik ngator belog tok.. masih juak sik puas ati.. huhuhuh.. refer belog orang lain carik idea... kachak2 jak belog orang.. atang belog aku tek.. adoyai... huhuhu.. sikpa.. ator sikit2.. huhuhuhu.. apa yang penting? kerjesama.. aik.. kerjesama??? betul tuk.. otak dan kreativiti mesti bkerjesama.. hahahahah... biol dah tok.. sik tdo semalam2.. kelak da masa, bok ngepost udik.. huhuhu.. daaa.. for now!!!