Aku buat blog sekadar suka-suka.. dari suka-suka, aku buat tempat untuk aku luahkan perasaan yang mana aku tak boleh nak luah kat siapa-siapa.. jadi macam-macam yang aku luahkan.. kalau ada terasa dengan kata-kata aku.. aku menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf.. tapi aku berhak meluahkan apa yang aku rasa jadi korang tak boleh nak judge aku.. ;)

Monday, August 2, 2010

Aku harus melupakannya..

pedih dan perit rasa hati bila orng yang kita sayang menghindarkan diri daripada kita. cubalah berterus terang dan jangan menyepikan diri. Rasa sakit sangat kat hati. Susah sangat ke mahu menyatakan kebenaran yang sebenar. Janganlah macam ni. Benda ni selalu sangat terjadi kat aku. bak kata pepatah " habis manis sepah dibuang" (aku masih ada manisnya.. masih terpelihatra lagi). Adakah dengan menyepikan diri membawa maksud kepada noktah nya hubungan kita. cuba lah mengerti aku.. aku begitu setia padamu... 3 minggu kau buat ku menderita dan merinduimu..

Hancur hatiku bila ku mesej, pending dan call hnya di jawab dengan panggilan operator... hina sangatkah aku.. dan bila ku YM, dirimu terus Offline.. adakah itu jawapan yang aku tunggu selama ini??? jawapan kepada persoalan di mana hala tuju hubungan kita... kau terus menghilangkan diri.. maafkanlah aku jika aku yang bersalah, maafkan lah aku jika aku yang tak mengerti dirimu, maafkanlah aku jika aku adalah puncanya.. tapi tidak kah kau tahu aku menderita.. merindui dirimu.. setia padamu dan cinta padamu.. (jiwang karan plak)... ucapkan lah kata perpisahan biar aku tahu hati mu bukan milik ku lagi.. jangan kau mengantungkan aku... tolong lah.. aku merayu kepada mu...

2 apa cer!!:

kue pelita said...

sabar la ekkkk....dirimu harus kuat

Aima.. said...

thanks cik sah.. heheh lama tak jumpa ko.. slamat berpuasa...

Aku harus melupakannya..

pedih dan perit rasa hati bila orng yang kita sayang menghindarkan diri daripada kita. cubalah berterus terang dan jangan menyepikan diri. Rasa sakit sangat kat hati. Susah sangat ke mahu menyatakan kebenaran yang sebenar. Janganlah macam ni. Benda ni selalu sangat terjadi kat aku. bak kata pepatah " habis manis sepah dibuang" (aku masih ada manisnya.. masih terpelihatra lagi). Adakah dengan menyepikan diri membawa maksud kepada noktah nya hubungan kita. cuba lah mengerti aku.. aku begitu setia padamu... 3 minggu kau buat ku menderita dan merinduimu..

Hancur hatiku bila ku mesej, pending dan call hnya di jawab dengan panggilan operator... hina sangatkah aku.. dan bila ku YM, dirimu terus Offline.. adakah itu jawapan yang aku tunggu selama ini??? jawapan kepada persoalan di mana hala tuju hubungan kita... kau terus menghilangkan diri.. maafkanlah aku jika aku yang bersalah, maafkan lah aku jika aku yang tak mengerti dirimu, maafkanlah aku jika aku adalah puncanya.. tapi tidak kah kau tahu aku menderita.. merindui dirimu.. setia padamu dan cinta padamu.. (jiwang karan plak)... ucapkan lah kata perpisahan biar aku tahu hati mu bukan milik ku lagi.. jangan kau mengantungkan aku... tolong lah.. aku merayu kepada mu...